ماموران نیروی انتظامی همواره یار و یاور میراث‌فرهنگی هستند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آقا مصطفی خمینی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ماموران نیروی انتظامی همواره یار و یاور میراث‌فرهنگی بوده و در حفظ و صیانت از میراث فرهنگی پیش‌قدم بوده‌اند.

به گزارش میراث‌آریا، مصطفی عاشوری امروز دوشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳ در دیدار شورای پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل با سرهنگ باقری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: همواره در برقراری نظم و امنیت مرهون تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آقا مصطفی خمینی، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: نام نیروی انتظامی با فداکاری و ایثار قرین بوده و همواره ماموران نیروی انتظامی در هر کجا از کشور ایران اسلامی که خدمت می‌کنند، خالصانه و خاضعانه در مسیر رضایت مردم تلاش می‌کنند.

همچنین سرهنگ سیدعلی باقری فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی گفت: بسیج همواره در کنار نیروهای یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، بوده و از ظرفیت بسیج در استان برای حفاظت از میراث‌فرهنگی استفاده شده است.

او افزود: همکاری و هماهنگی مستمر بین نیروی انتظامی، نیروهای یگان حفاظت و بسیجیان همواره موجب هم‌افزایی در حفاظت از آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی شده است.

ماموران نیروی انتظامی همواره یار و یاور میراث‌فرهنگی هستند

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601184
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha